Η Booking.com εξαναγκάζει πελάτες σε ακύρωση κράτησης, λόγω COVID-19

Spread love

 

Γίνεται μεγάλη προσπάθεια από την ομάδα της Hotelising, αλλά και από όλους τους ξενοδόχους, να εξυπηρετήσουν τους πελάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και, όσο είναι δυνατό, να μεταφερθούν οι κρατήσεις για μεταγενέστερες ημερομηνίες, ώστε να αποφευχθούν οι μαζικές ακυρώσεις που θα ‘σκοτώσουν’ επιχειρήσεις.

Από την πλευρά μας, έχουμε παρατηρήσει πως οι πελάτες είναι πολύ δεκτικοί και οι ακυρώσεις είναι ελάχιστες.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, ενημερωθήκαμε πως η Booking.com επικοινωνεί με πελάτες (virtual card κρατήσεις) και τους πιέζει είτε να ακυρώσουν δωρεάν, είτε να μεταφέρουν την κράτησή τους μέσα στις επόμενες 3 ημέρες.

Η επικοινωνία γίνεται ακόμα και αν οι πελάτες δεν έχουν οι ίδιοι επικοινωνήσει. Κατόπιν, τους κάνουν επιστροφή χρημάτων και υποχρεώνουν τα ξενοδοχεία να κάνουν αντίστοιχα επιστροφή στη virtual card μέσα σε 5 ημέρες. Ολα τα παραπάνω αφορούν και σε κρατήσεις Μαίου, Ιουνίου, κλπ., διαστήματα κάτά τα οποία δεν υπάρχει επίσημη απαγόρευση ή ταξιδιωτική οδηγία.

Ιδια τακτικη έχει ακολουθήσει σε ξενοδοχεία της Ιταλίας, όπως δημοσιοποιήθηκε σε άρθρο της Phocuswire. Σύμφωνα με τη δημοσίευση, 2.000 ξενοδόχοι έχουν ήδη έρθει σε συνεννόηση μεταξύ τους και έχουν προχωρήσει σε επικοινωνία με τη Booking.com, εκφράζοντας την αγανάκτηση τους.

(Πηγή: https://www.phocuswire.com/italy-hotels-coronavirus-booking)

Από τη στιγμή που η συγκεκριμένη πολιτική έχει ήδη ξεσηκώσει αντιδράσεις στην Ιταλία, που ζει μία από τις μεγαλύτερες τραγωδίες, η ελληνική πλευρά θα πρέπει να πράξει με ανάλογο τρόπο, ειδικά τη στιγμή που ο αριθμός των κρουσμάτων στη χώρα μας είναι πολύ μικρότερος! Η Ελλάδα βρίσκεται 35η στη σειρά με τον αριθμό κρουσμάτων παγκόσμια. Δεν δικαιολογείται να εξαναγκάζονται πελάτες σε ακύρωση κρατήσεων, για διαμονές κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού!

 

#stopBokingcom #savetourism

 

hotelising.gr sales and revenue

Spread love
Μετάβαση στο περιεχόμενο