COVID-19: Οδηγός Επιβίωσης για ξενοδοχεία

Spread love

 

 

Με τον Coronavirus (COVID-19) να συνεχίζει να εξαπλώνεται, είναι σίγουρο ότι οι επιπτώσεις στον τουρισμό για φέτος θα είναι μεγάλες. Πάμε να δούμε έναν οδηγό, που θα σας βοηθήσει να προστατεύσετε, όσο γίνεται, τα έσοδα του ξενοδοχείου σας.

Είναι σημαντικό για τα ξενοδοχεία να έχουν ένα σχέδιο δράσης που να καλύπτει τόσο την τρέχουσα κατάσταση, όσο και τις πιθανές μελλοντικές επιπτώσεις εάν η κατάσταση συνεχίσει να επιδεινώνεται. Οργανωνόμαστε πάντα με ψυχραιμία για την επόμενη ημέρα.

 

  • Ενημερώστε πρώτοι τους πελάτες σας

Είναι σημαντικό να έρθετε πρώτοι σε επικοινωνία με τους πελάτες σας, οι οποίοι έχουν κάνει κράτηση την περίοδο που το ξενοδοχείο θα είναι κλειστό, λόγω των μέτρων, και να τους ενημερώσετε. Επιπλέον, προσθέστε στο site σας μία ενότητα COVID19, με πληροφορίες για το πως το διαχειρίζεστε, ποια είναι η ακυρωτική σας πολιτική, ποιες είναι οι τελευταίες, επίσημες ταξιδιωτικές οδηγίες, κλπ., ώστε να μπορούν να ενημερωθούν είτε δυνητικοί πελάτες, είτε πελάτες που έχουν κάνει κράτηση για την καλοκαιρινή περίοδο.

  •  Ακυρώσεις κρατήσεων

Είναι λογικό να προσπαθούμε να αποφύγουμε τις ακυρώσεις και να προσπαθούμε πάντα για τη μεταφορά των κρατήσεων, είτε σε νέες ημερομηνίες, είτε σε opendates. Παρ’όλα αυτά, πάντα σκεφτόμαστε ανθρώπινα και με κατανόηση και προσπαθούμε να δώσουμε την καλύτερη δυνατή λύση στους πελάτες. Οι περισσότεροι από αυτούς, πραγματικά επιθυμούν να σας επισκεφτούν και θα ήθελαν και οι ίδιοι να είναι σε θέση να έρθουν. Καθησυχάστε τους και κερδίστε χρόνο. Ας μην ξεχνάμε, η μάχη που έχουμε να δώσουμε είναι ουσιαστικά με το χρόνο.

 

  • Τροποποιήστε την πολιτική ακύρωσης

Είναι πιο σημαντικό παρά ποτέ να δώσετε μια ευέλικτη πολιτική ακύρωσης στους ταξιδιώτες.

Όχι μόνο είναι σχεδόν απίθανο σε αυτή τη συγκυρία να δεσμευτεί κάποιος σε Non Refundable πολιτική, αλλά δείχνουμε έμπρακτα πως είμαστε εδώ, κατανοούμε, προσαρμοζόμαστε. Ένα παράδειγμα ξενοδοχείου που το έχει προσαρμόσει πολύ πετυχημένα, είναι το Blakes London. Το μήνυμα του είναι:

WE UNDERSTAND IT HAS BEEN DIFFICULT TO COMMIT TO TRAVEL PLANS AT THE MOMENT, HERE IS HOW WE CAN HELP. Blakes is proudly presenting a new rate for you to plan your trip without committing. Our new No Strings Attached rate offers a very generous cancellation policy, additional discounts on our flexible rates, as well as complimentary breakfast through your stay.

 

  • hotelising.gr sales and revenueΜην κάνετε εκπτώσεις

Οι τιμές δεν είναι ο λόγος που δεν ταξιδεύει ο κόσμος αυτή τη στιγμή. Μια εκπτωτική πολιτική δεν θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μελέτες έχουν δείξει πως η μείωση τιμών σε περιόδους κρίσης οδηγεί σε συνολική μείωση του ADR του προορισμού, χωρίς απαραίτητη αύξηση της πληρότητας των ξενοδοχείων. Επιπλέον, θέλουμε να διατηρήσουμε τις τιμές μας τη στιγμή που έχουμε στόχο να μεταφέρουμε υπάρχουσες κρατήσεις σε νέες ημερομηνίες, αλλιώς αναπόφευκτα θα πρέπει να δώσουμε τις ίδιες εκπτώσεις και στις υπάρχουσες κρατήσεις!

Γενικά, δεν αποκλείουμε κάποιο promotion ή flash sale και πιθανά να πρέπει να προετοιμαστούμε για τέτοιες ενέργειες, αλλά όταν είναι η στιγμή κατάλληλη!

 

  • Επαναπροσδιορίστε τη στρατηγική marketing

Σε περίπτωση που δεν έχετε επαγγελματίες να διαχειρίζονται την εικόνα σας προς τα έξω, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με το μήνυμα που θέλετε να περάσετε. Καλό είναι να αποφεύγετε hard-selling μηνύματα, να δίνετε μια αισιόδοξη νότα, με μηνύματα που δείχνουν πως ζείτε στο τώρα! Στην περίπτωση που έχετε πάρει τη σωστή απόφαση να εμπιστευτείτε επαγγελματίες, επικοινωνήστε μαζί τους ώστε να δείτε μαζί πιθανή επανατοποθέτηση στρατηγικής. Ιδιαίτερα στην περίπτωση που έχετε campaigns Google Adwords, καθώς…

 

  • …..Οι branded campaigns με στόχευση το όνομα του ξενοδοχείου στη Google ίσως να μη χρειάζονται πλέον

 

Αναφέρομαι στην περίπτωση που έχουμε ενεργοποιήσει Google Adwords campaign για το brand μας, το όνομα δηλαδή του ξενοδοχείου μας, ώστε να βγαίνουμε πρώτοι στις αναζητήσεις και πριν από τους μεγάλους OTA’s.

hotelising.gr sales and revenue

Φαίνεται πως οι online travel agents έχουν μειώσει σε μεγάλο βαθμό τις travel ads. Ετσι, πολλά ξενοδοχεία εμφανίζονται πλέον πρώτα στος αναζητήσεις ακόμα και χωρίς να έχουν διαφήμιση. Δείτε το και χαρείτε το όσο διαρκεί!

 

Αντίστοιχα, είναι πιθανό άλλες καμπάνιες να είναι τώρα οικονομικότερες και σίγουρα δεν είναι μια εποχή που θα πρέπει να ‘κάνουμε πίσω’ σε θέματα marketing. Επομένως, επικοινωνήστε με την εταιρία που έχει το αναλάβει ώστε να σας κατευθύνουν!

 

  • Κάντε επιμήκυνση της καλοκαιρινής περιόδου, αν έχετε εποχιακό ξενοδοχείο

Δεν γνωρίζουμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση με τον COVID-19, αλλά τι καλύτερο από το να αναπληρώσουμε το χαμένο χρόνο στο τέλος της συνηθισμένης μας λειτουργίας και να δώσουμε τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να μας επισκεφτούν μέσα στον Οκτώβριο. Ετσι κι αλλιώς, ο καιρός εκείνη την περίοδο είναι ακόμα υπέροχος! Αναλόγως του προορισμού στον οποίο βρίσκεστε, προβλέψτε τυχόν περιορισμούς στην προσβασιμότητα, αν δηλαδή υπάρχει ακτοπλοϊκή, αεροπορική κλπ. σύνδεση. Αν το ξενοδοχείο είναι προσβάσιμο, εκμεταλλευτείτε το.

 

  • Προετοιμαστείτε για στόχευση στην ελληνική αγορά

Μπορεί, για πολλά ξενοδοχεία, η ελληνική αγορά να μην ήταν κύριος στόχος, αλλά ήρθε η ώρα να προσπαθήσουμε να την αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Είναι πιθανό φέτος να πρέπει να βασιστείτε στους Ελληνες πολύ περισσότερο απ’ ότι συνήθως… Προσανατολιστείτε σε αυτή την κατεύθυνση και προετοιμαστείτε.

 

  • Ανεβάστε τιμές και ανοίξε τα κανάλια πωλήσεων για το 2021

Παρατηρείται αύξηση στις travel αναζητήσεις για το 2021, προς το παρόν σε επίπεδο destination. Το στάδιο dreaming είναι πολύ σημαντικό και φυσικά θέλουμε το ξενοδοχείο μας να είναι visible.

Επιπλέον, διευκολύνουμε τους πελάτες μας που θέλουν να μεταφέρουν την κράτησή τους να περιηγηθούν και να επιλέξουν ημερομηνίες.

 

Και να θυμάστε… We’re all in this together!

 

hotelising.gr sales and revenue

 

 

Spread love
Μετάβαση στο περιεχόμενο