Hotelising
Γιατί να μας επιλέξετε;

Η Hotelising ειδικεύεται στην αύξηση των εσόδων των ξενοδοχείων.

Δημιουργώντας από το μηδέν στρατηγικές πωλήσεων για ξενοδοχεία, πετυχαίνουμε τα καλύτερα δυνατά οικονομικά αποτελέσματα, πάντα με γνώμονα το χαρακτήρα, το μέγεθος και τη δυναμική του κάθε ξενοδοχείου.

Search here!

5 τρόποι για να μετατρέψετε τους πελάτες μέσω ΟΤΑ σε πιστούς πελάτες!

Πολλοί ταξιδιώτες προτιμούν να κάνουν κράτηση μέσω ΟΤΑ για τη διαμονή τους και υπάρχουν διάφοροι λόγοι που εξηγούν αυτή την τάση. Η αναζήτηση μέσω ΟΤΑ (online travel agents) είναι φιλική προς το χρήστη, καθώς εξοικειώνεται με την τοποθεσία και τις επιλογές διαμονής της, για να μην αναφέρουμε την εύκολη πλοήγηση και το φιλτράρισμα. Αλλά αυτό δεν είναι ο μοναδικός λόγος! Σύμφωνα με έρευνες, το 37% των πελατών θα κλείσουν μέσω ΟΤΑ επειδή «εμπιστεύονται το brand» (Phocuswright’s search: The new digital funnel).

Υπάρχουν κινήσεις που μπορεί να κάνει ένας ξενοδόχος για να διατηρήσει τους πελάτες και να δημιουργήσει μια σχέση μαζί τους. Μην ξεχνάτε ότι οι μικρές αλλαγές μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο! Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από αυτά:

 

  • Αναγνώριση των repeaters

Βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες που επιστρέφουν δεν μπαίνουν σε διαδικασία registration, δίνοντας λεπτομέρειες που βρίσκονται ήδη στο σύστημά σας. Κάντε τη ζωή σου επαναλαμβανόμενου πελάτη σας εύκολη, συμπληρώνοντας όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη διαδικασία της άφιξης και ζητήστε μόνο την υπογραφή του. Εδώ να σημειώσουμε πως, μετά την εφαρμογή του GDPR, θέλει ιδιαίτερη προσοχή ο τρόπος με τον οποίο διατηρούμε ή χρησιμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα. Βεβαιωθείτε πως ο πελάτης σας έχει δώσει έγγραφη άδεια παραχώρησης των προσωπικών του δεδομένων.

Επιπλέον,  ο χαιρετισμός ή η προσφώνηση με το όνομα του πελάτη, είναι μια επιπλέον αναγνώριση και πάντα κάνει καλή εντύπωση. Τέλος, ένα welcome letter στο δωμάτιο καλωσορίζοντας τον στην άφιξη, αλλά και μια ερώτηση αν επιθυμεί να λάβει οποιαδήποτε προτίμηση αναφέρθηκε στην προηγούμενη διαμονή του, σίγουρα θα δώσουν μια ικανοποιητική εμπειρία στον επαναλαμβανόμενο πελάτη σας.

 

  • Προτεραιότητα στο allocation

Με άλλα λόγια, αφήστε τους να επιλέξουν το δωμάτιό τους για την επόμενη επίσκεψη. Για παράδειγμα, σκεφτείτε στη διάρκεια του check out ενός πελάτη να παρέμβει ο Front Office Manager λέγοντας: «σε περίπτωση μελλοντικής κράτησης, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για να εξασφαλίσετε το ίδιο δωμάτιο για εσάς ή μήπως θα θέλατε να δοκιμάσετε κάτι καινούργιο την επόμενη φορά;».

 

  • Eυέλικτη πολιτική ακύρωσης

Μεγάλες αλυσίδες, όπως η Hyatt και η Marriott International, παρέχουν μια πιο ευέλικτη πολιτική ακύρωσης στα πιστά μέλη τους από το 2017. Είναι ένας εύκολος τρόπος να επιβραβεύσετε τους πελάτες σας και να βεβαιωθείτε ότι θα κάνουν κράτηση για την επόμενη διαμονή τους απευθείας.

 

  • Social media

Ακόμα κι αν δεν διαθέτετε τον προϋπολογισμό για να επενδύσετε στη διαχείρισης της φήμης σας στο διαδίκτυο, είναι πραγματικά άσχημο για την επιχείρησή σας να αφήνετε σχόλια των επισκεπτών του ξενοδοχείου σας, στα social media, χωρίς απάντηση! Ανταμείψτε κάθε φωτογραφία που «ανεβαίνει» για το ξενοδοχείο σας και απαντήστε σε όλα τα σχόλια. Η συζήτηση για το ξενοδοχείο σας υπάρχει, ανεξάρτητα από το αν συμμετέχετε ή όχι.

 

  • Διατηρήστε επαφή (Προσέξτε το GDPR!)

Δεν είμαι φαν της αποστολής επίμονων email και newsletter, αλλά η αποστολή ενός ή δύο μηνυμάτων, για την αναγνώριση ενός repeater, μπορεί να «χτίσει» μια σχέση μαζί του. Για παράδειγμα, ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν καταλήγει απαραίτητα σε ένα κουμπί «Κάντε κράτηση τώρα», μπορεί να είναι μια ωραία έκπληξη!

 

Και μην ξεχνάτε να ζητάτε πάντα σχόλια!